Translate

Шукати в цьому блозі

03.01.20

Календарно-тематичне планування І семестр 2 клас - "Smart Junior 2 for Ukraine"


Розраховане: 3 години на тиждень (переробка сайт Лінгвіст)

НОВА УКРАЇНСЬКА ШКОЛА
КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ

Навчальний рік __________________   Семестр ___I_____    Вчитель ________________________________________   Клас _____________   Підручник:           Smart Junior 2  for Ukraine


Дата
Тематика ситуативного спілкування
Мовленнєві функції
Інтегровані змістові лінії
Усна і письмова взаємодія
Мовний інвентар
Усна і письмова взаємодія
Мовний інвентар
Очікувані результати навчання
Сприймання на слух/Зорове сприймання
Усна/письмова взаємодія
Лексичний діапаз он
Граматика/Фонетика
Unit 1 We are back to school
1

1a We are back, p. 4
Шкільне життя
Розуміти і виконувати прості інструкції
Громадянська відповідальність:
розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність
Прослуховує пісню та виконує завдання (вказує на відповідну літеру)
Групове обговорення малюнку
Book, pen, pencil, ruler
Орфографія та вимова нових слів
Spell “B-O-O-K”.
Розуміє повільне та чітке мовлення з довгими паузами
2

1a We are back, p. 5
Шкільне життя
Розуміти і виконувати прості інструкції
Громадянська відповідальність:
розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну гру
Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (ordering)
Рольова гра ‘Spelling’
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття
Орфографія та вимова нових слів
SpellB-O-O-K”.
Ставить і відповідає на прості запитання

3

1b We are back, p. 6
Шкільне приладдя
Називати предмети, що відносяться до шкільного приладдя
Громадянська відповідальність:
розвиток в учнів готовності до взаємодії з новими членами колективу, толерантність щодо інших членів громади та їх майна
Прослуховує комікс та виконує завдання
Інсценування історії
Bag, rubber, computer, pencil case
What’s this?
What’s that?
Ставить і відповідає на прості запитання з метою ідентифікації предмету
4

1b We are back, p. 7
Шкільне приладдя
Називати предмети, що відносяться до шкільного приладдя
Громадянська відповідальність:
розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність
Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (multiple choice)
Робота в парах : ставити та відповідати на запитання
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття
Розпізнає знайомі слова, що позначають шкільне приладдя, у знайомому контексті
5

1c We are back, p. 8
Числа 1 - 10
Описувати кількість предметів
Підприємливість і фінансова грамотність: навчання раціонально використовувати час та ресурси
Прослуховує комікс та виконує завдання (вказує на відповідний малюнок)
Робота в групі: обговорення малюнку, підрахування кількості предметів
Numbers 1-10
What are these? – They are…
Розпізнає числа у знайомому контексті
6

1c We are back, p. 9
Числа 1 - 10
Описувати кількість предметів
Громадянська відповідальність:
розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність
Читає комікс
Робота в парах: обговорення завдання, ставити та відповідати на запитання
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття
Ставить і відповідає на запитання щодо кількості предметів
7

1 Story Time, pp. 10-11
Числа та кольори
Називати кількість предметів
Громадянська відповідальність:
вибудовувати товариські стосунки з оточуючими людьми
Прослуховує та інсценує історію
Робота в групі: ставить та відповідає на запитання
Star, welcome, kids
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять
Розпізнає числа у знайомому контексті
8

1 Smart World 1, p. 12
Шкільне життя
Описувати предмети, що відносяться до шкільного приладдя
Громадянська відповідальність:
виявляти толерантне ставлення до інших людей
Прослуховує та читає короткі тексти, виконує завдання (matching)
Описує власне шкільне приладдя
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять
Продукує прості речення з метою опису шкільного приладдя
9

1 Smart Time 1, p. 13
Числа 1-10
Називати число
Підприємливість і фінансова грамотність:уміти використовувати математичні методи (ребуси, шифри) для виконання поставлених завдань і досягнення цілей
Групова гра ‘Bingo
Робота в парах: розшифрування загадки
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять
Ставить і відповідає на запитання
10

1 Revision/ Now I can Section, pp. 14-15
Шкільне приладдя
Вказувати на певний предмет та описувати його
Громадянська відповідальність:
розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність
Читає речення та виконує завдання (multiple choice)
Групова гра Whispers” (робота з флешкартами, називає колір предмету)
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять
Розпізнає назви кольорів у знайомому контексті
11

Phonics (f/v) p. 100
Улюблені герої
Test 1
Правильно вимовляти і читати слoва, які починаються на звуки /f/, /v/
Громадянська відповідальність:
розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність
Прослуховує та повторює текст римованої історії (чант)
Співає пісню
feet, fat, fish, van, violin, vase
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять
Розпізнає звуки /f/, /v/

Unit 2 Party time
12

2a Party Time, p.16
Дозвілля (іграшки)
Називати іграшки, вказувати кількість
Громадянська відповідальність:
розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність
Прослуховує та співає пісню “Presents
Групова робота: надає відповіді на запитання щодо кількості іграшок
Present, doll, yo-yo, teddy bear, ball
How many…?
Розуміє знайомі слова у супроводі малюнків
13

2a Party Time, p.17
Дозвілля (іграшки)
Ставити та відповідати на запитання щодо кількості предметів
Громадянська відповідальність:
розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність
Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (matching)
Робота в парах: обговорення малюнку у форматі «питання-відповідь»
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття
Ставить та відповідає на запитання щодо кількості предметів
14

2b Party Time, p. 18
Свято (день народження)
Вітати зі святом
Громадянська відповідальність:
розвиток в учнів готовності до взаємодії з іншими членами суспільства
Прослуховує діалог-комікс та виконує завдання
Інсценування коміксу
Balloon, cake, lollipop, hat
What are these? – They are…
Ставить та відповідає на запитання щодо предметів
15

2b Party Time, p. 19
Свято (день народження)
Вітати зі святом
Підприємливість та фінансова
розуміти необхідність планування покупок на святкування в рамках бюджету
Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (numbering)
Групова гра “Doodling”
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття
Продукує короткі фрази, вказуючи на певний предмет
16

2c Party time, p.20
Кольори
Називати колір
Громадянська відповідальність:
розвиток в учнів готовності до взаємодії з іншими членами суспільства
Прослуховує діалог-комікс та виконує завдання (pointing)
Виконує завдання та називає кольори
Colours  (orange, pink, brown, red etc)
What colour are they? – They are…
Розуміє назви кольорів у супроводі малюнків
17

2c Party time, p.21
Кольори
Називати колір
Громадянська відповідальність:
розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність
Читає діалог-комікс, відповідає на запитання
Групова гра “Find the colour”
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття
Встановлює базовий соціальний контакт, надає відповіді на запитання
18

2 Let’s play, p. 22
Дозвілля (іграшки)
Ставити та відповідати на запитання
Громадянська відповідальність:
виявляє толерантне ставлення до інших
Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (pointing)
Робота  в парах:рольова гра
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять
Are they…? – Yes, they are/ No, they aren’t
Ставить та відповідає на запитання щодо предметів
19

2 Project, p. 23
Свято (день народження)
Вітати зі святом
Громадянська відповідальність:
враховує думку товаришів при виборі того чи іншого відпочинку
Прослуховує та виконує інструкції
Рольова гра: підготовка вітальної картки та вітання партнера з днем народження
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять
Вітає зі святом, будуючи просте речення
20

2 Smart World 2, p. 24
Свято (день матері)
Вітати зі святом
Громадянська відповідальність:
оцінює власні вчинки та вчинки інших людей
Прослуховує та читає текст, відповідає на запитання
Робота в парах: опис малюнків
To make breakfast, card, to give, flower
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять
Продукує короткі фрази з метою опису подій
21

2 Smart Time 2, p. 25
Кольори
Називати та описувати кольори
Підприємливість і фінансова грамотність: уміння використовувати методи (аналіз і синтез) для виконання поставлених завдань і досягнення цілей
Прослуховує та читає речення, виконує завдання (matching)
Робота в парах: ставить та відповідає на запитання
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять
Продукує короткі фрази з метою опису предметів
22

2 Revision/Now I can Section, pp. 26-27
Свято (день народження)
Називати предмети, пов’язані зі святом
Громадянська відповідальність:
розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність
Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (multiple choice)
Робота в парах: рольова гра Puzzle
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять
Ставить та відповідає на запитання щодо предметів
23

Phonics (m/n) p. 101
Улюблені герої
Test 2
Правильно вимовляти і читати слoва, які починаються на звуки /f/, /v/
Громадянська відповідальність:
розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність
Прослуховує та повторює текст римованої історії (чант)
Співає пісню
Monkey, mum, mouth, nose, nine, nurse
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять
Розпізнає звуки /m/, /n/
Unit 3 Home and family
24

3a Home and family, p. 28
Я, моя родина і друзі
Представляти членів  родини
Громадянська відповідальність:
розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність
Прослуховує пісню, виконує завдання (matching)
Групова гра “Whos that?”
father, mother, sister, brother
Whos that? – It’s my…
Розпізнає знайомі слова у супроводі малюнків та в контексті
25

3a Home and family, p. 29
Я, моя родина і друзі
Представляти членів  родини
Громадянська відповідальність:
розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність
Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (numbering)
Групова робота: представлення своєї родини згідно малюнку в усній формі
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття
Розповідає про членів своєї родини
26

3b Home and family ,p. 30
Я, моя родина і друзі
Ставити та відповідати на запитання щодо членів родини
Громадянська відповідальність:
вибудовує товариські стосунки з оточуючими людьми
Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (pointing)
Інсценування діалогу
grandfather, grandmother, bird, friend
Is that your mother? – Yes, it is./No, it isn’t.
Розпізнає знайомі слова повсякденного вжитку в знайомому контексті
27

3b Home and family ,p. 31
Я, моя родина і друзі
Ставити та відповідати на запитання щодо членів родини
Громадянська відповідальність:
вибудовує товариські стосунки з оточуючими людьми
Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (pointing)
Робота в парах: рольова гра
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття
Ставить та відповідає на запитання щодо членів родини
28

3c Home and family ,p. 32
Помешкання (умеблювання)
Вказувати на місцезнаходження предметів
Екологічна безпека і сталий розвиток:
Розуміння впливу  наших дій, охайності/
неохайності на наше життя і життєдіяльність оточуючих
Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (pointing)
Інсценування діалогу
puzzle, bed, wardrobe
Where’s the (puzzle)? – It’s in/on/under …
Розпізнає знайомі слова повсякденного вжитку в знайомому контексті
29

3c Home and family ,p. 33
Помешкання (умеблювання)
Вказувати на місцезнаходження предметів
Громадянська відповідальність:
розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність
Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (multiple choice)
Робота в парах: опис малюнку у форматі «запитання-відповідь»
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття
Будує прості речення з метою встановлення місцезнаходження предмету
30

3 Storytime, pp. 34-35
Я, моя родина і друзі
Представляти членів родини
Громадянська відповідальність:
оцінює власні вчинки та вчинки інших людей
Прослуховує та читає комікс
Ставить та відповідає на запитання щодо змісту коміксу
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять
Продукує короткі фрази про членів родини
31

3 Smart World 3, p. 36
Помешкання (умеблювання)
Описувати власну кімнату
Громадянська відповідальність:
Усвідомлення унікальності кожної людини
Прослуховує та читає короткий текст та виконує завдання
Описує власну кімнату
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять
Продукує короткі фрази з метою опису помешкання
32

Smart Time 3, p. 37
Помешкання (умеблювання)
Вказувати на місцезнаходження предметів
Громадянська відповідальність:
усвідомлення важливості культурної спадщини і цінності  різних країн
Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (matching)
Групова робота: гра ”Where is it?
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять
Продукує прості фрази та речення з метою опису помешкання
33

3 Revision/ Now I can Section, pp. 38-39
Я, моя родина і друзі
Представляти членів родини
Громадянська відповідальність:
розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність
Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (numbering)
Опис малюнку в усній формі
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять
Продукує короткі фрази про членів родини
34

Phonics (æ/ɑ) p. 102
Улюблені герої
Test 3
Правильно вимовляти і читати слoва, які починаються на звуки /f/, /v/
Громадянська відповідальність:
розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність
Прослуховує та повторює текст римованої історії (чант)
Співає пісню
Cat, fat, hat, fin, fish, pink
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять
Розпізнає звуки /æ/, /ɑ/
Unit 4 Friends
35

4a Friends, p. 40
Я, моя родина і друзі
Називати кількість предметів
Підприємливість і фінансова грамотність:уміння використовувати математичні дані (цифри) для виконання поставлених завдань і досягнення цілей
Прослуховує та співає пісню, виконує завдання (matching)
Групове обговорення виконаного завдання
Numbers 11-20
To have got
Розпізнає числа у знайомому контексті
36

4a Friends, p. 41
Я, моя родина і друзі
Називати кількість предметів
Громадянська відповідальність:
розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність

Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (multiple choice)
Робота в парах: опис малюнка
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття
Пише короткі фрази для надання базової інформації
37

4b Friends, p. 42
Домашні улюбленці
Називати тварин
Екологічна безпека і сталий  розвиток: висловлюватись про важливість допомоги тваринам
Прослуховує комікс та виконує завдання (pointing)
Інсценування коміксу
Cat, dog, snake, rabbit
Have you got a…? – Yes, I have. / No, I haven’t.
Розпізнає знайомі слова у супроводі малюнків
38

4b Friends, p. 43
Домашні улюбленці
Називати тварин
Екологічна безпека і сталий  розвиток: висловлюватись про важливість допомоги тваринам
Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (matching)
Групова робота: проведення інтерв’ю щодо домашніх улюбленців
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття
Продукує прості фрази про себе, розповідаючи про домашніх улюбленців
39

Friends, p. 44
Зовнішність
Описувати людину
Громадянська відповідальність:
усвідомлення унікальності кожної людини
Прослуховує короткі тексти та виконує завдання (matching)
Робота в парах: опис малюнків
Fair hair, brown hair, green eyes, blue eyes
He / She has got…
Розпізнає знайомі слова у супроводі малюнків
40

Friends, p. 45
Зовнішність
Описувати людину
Громадянська відповідальність:
усвідомлювати унікальності кожної людини
Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (numbering)
Робота в парах: опис зовнішності інших людей
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття
Продукує прості речення з описом зовнішності людей
41

4 Lets play, p. 46
Зовнішність
Описувати людину
Громадянська відповідальність:
усвідомлювати унікальності кожної людини
Прослуховує короткі тексти та виконує завдання (matching)
Групова гра “Guess who”: слухає опис зовнішності та вгадує людину
Mouth, nose, ears etc.
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття
Продукує прості речення з описом зовнішності людей
42

4 Project, p. 47
Зовнішність
Описувати тварину
Екологічна безпека і сталий  розвиток:
цінує та бережливо ставиться до природи
Прослуховує презентації домашніх улюбленців від інших учнів
Групова гра “Whose pet”?
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять
Продукує прості речення з описом тварин
43

4 Smart World 4, p. 48
Одяг
Описувати одяг
Громадянська відповідальність:
Усвідомлення важливості культурної спадщини України
Прослуховує та читає текст, виконує завдання
Робота в парах: описує одяг однокласників
Vyshyvanka, shirt, pattern
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять
Продукує прості речення з описом одягу людини
44

4 Smart Time 4, p. 49
Зовнішність
Описувати тварину
Екологічна безпека і сталий  розвиток:
цінує та бережливо ставиться до природи
Прослуховує та читає текст щодо тварин, виконує завдання
Групова робота: опис малюнку
Pond, duck, frog
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять
Продукує прості речення з описом тварин
45

4 Revision, p. pp. 50
Зовнішність
Описувати людину
Громадянська відповідальність:
розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність

Прослуховує короткі тексти та виконує завдання (matching)
Писемне продукування: доповнює речення згідно малюнка
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять
Продукує прості речення з описом зовнішності людей
46

4 Now I can Section, p. pp. 51
Зовнішність
Test 4
Описувати людину
Громадянська відповідальність:
розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність

Прослуховує короткі тексти та виконує завдання (matching)
Писемне продукування: доповнює речення згідно малюнка
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять
Продукує прості речення з описом зовнішності людей
47

Phonics (e/o) p. 103
Улюблені герої
First term Test
Правильно вимовляти і читати слoва, які починаються на звуки /e/, /o/
Громадянська відповідальність:
розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність
Прослуховує та повторює текст римованої історії (чант)
Співає пісню
bed, leg, red
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять
Розпізнає звуки /e/, /o/
48

Board games 1-4
Підсумковий урок








Розраховане: 3 години на тиждень

1 коментар: