Розраховане: 3 години на тиждень (переробка сайт Лінгвіст)
НОВА
УКРАЇНСЬКА ШКОЛА
КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ
ПЛАНУВАННЯ
Навчальний рік
__________________ Семестр ___I_____ Вчитель
________________________________________
Клас _____________
Підручник: Smart Junior 2 for Ukraine
№
|
Дата
|
Тематика ситуативного спілкування
|
Мовленнєві функції
|
Інтегровані змістові лінії
|
Усна
і письмова взаємодія
|
Мовний інвентар
|
Усна
і письмова взаємодія
|
Мовний інвентар
|
Очікувані результати навчання
|
Сприймання
на слух/Зорове сприймання
|
Усна/письмова взаємодія
|
Лексичний
діапаз он
|
Граматика/Фонетика
|
||||||
Unit 1 We are back
to school
|
|||||||||
1
|
1a We are back, p. 4
Шкільне
життя
|
Розуміти
і виконувати прості інструкції
|
Громадянська
відповідальність:
розвиток
в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність
|
Прослуховує
пісню та виконує завдання (вказує на відповідну літеру)
|
Групове
обговорення малюнку
|
Book, pen, pencil, ruler
|
Орфографія
та вимова нових слів
Spell “B-O-O-K”.
|
Розуміє
повільне та чітке мовлення з довгими паузами
|
|
2
|
1a We are back, p. 5
Шкільне
життя
|
Розуміти
і виконувати прості інструкції
|
Громадянська
відповідальність:
розвиток
в учнів готовності до взаємодії через спільну гру
|
Прослуховує
аудіо-запис та виконує завдання (ordering)
|
Рольова
гра ‘Spelling’
|
Повторення
лексичного матеріалу з попереднього заняття
|
Орфографія
та вимова нових слів
Spell “B-O-O-K”.
|
Ставить
і відповідає на прості запитання
|
|
3 |
1b We are back, p. 6
Шкільне
приладдя
|
Називати
предмети, що відносяться до шкільного приладдя
|
Громадянська
відповідальність:
розвиток
в учнів готовності до взаємодії з новими членами колективу, толерантність
щодо інших членів громади та їх майна
|
Прослуховує
комікс та виконує завдання
|
Інсценування
історії
|
Bag, rubber, computer, pencil case
|
What’s this?
What’s that?
|
Ставить
і відповідає на прості запитання з метою ідентифікації предмету
|
|
4
|
1b We are back, p. 7
Шкільне
приладдя
|
Називати
предмети, що відносяться до шкільного приладдя
|
Громадянська
відповідальність:
розвиток
в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність
|
Прослуховує
аудіо-запис та виконує завдання (multiple choice)
|
Робота
в парах : ставити та відповідати на запитання
|
Повторення
лексичного матеріалу з попереднього заняття
|
Повторення
граматичного матеріалу з попереднього заняття
|
Розпізнає
знайомі слова, що позначають шкільне приладдя, у знайомому контексті
|
|
5
|
1c We are back, p. 8
Числа
1 - 10
|
Описувати
кількість предметів
|
Підприємливість і фінансова грамотність: навчання раціонально використовувати час та ресурси
|
Прослуховує
комікс та виконує завдання (вказує на відповідний малюнок)
|
Робота
в групі: обговорення малюнку, підрахування кількості предметів
|
Numbers 1-10
|
What are these? – They are…
|
Розпізнає
числа у знайомому контексті
|
|
6
|
1c We are back, p. 9
Числа
1 - 10
|
Описувати
кількість предметів
|
Громадянська
відповідальність:
розвиток
в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність
|
Читає
комікс
|
Робота
в парах: обговорення завдання, ставити та відповідати на запитання
|
Повторення
лексичного матеріалу з попереднього заняття
|
Повторення
граматичного матеріалу з попереднього заняття
|
Ставить
і відповідає на запитання щодо кількості предметів
|
|
7
|
1 Story Time, pp. 10-11
Числа
та кольори
|
Називати
кількість предметів
|
Громадянська
відповідальність:
вибудовувати товариські стосунки з
оточуючими людьми
|
Прослуховує
та інсценує історію
|
Робота
в групі: ставить та відповідає на запитання
|
Star, welcome, kids
|
Повторення
граматичного матеріалу з попередніх занять
|
Розпізнає
числа у знайомому контексті
|
|
8
|
1 Smart World 1, p. 12
Шкільне
життя
|
Описувати
предмети, що відносяться до шкільного приладдя
|
Громадянська
відповідальність:
виявляти
толерантне ставлення до інших людей
|
Прослуховує
та читає короткі тексти, виконує завдання (matching)
|
Описує
власне шкільне приладдя
|
Повторення
лексичного матеріалу з попередніх занять
|
Повторення
граматичного матеріалу з попередніх занять
|
Продукує
прості речення з метою опису шкільного приладдя
|
|
9
|
1 Smart
Time 1, p. 13
Числа 1-10
|
Називати
число
|
Підприємливість і фінансова грамотність:уміти використовувати математичні методи (ребуси,
шифри) для виконання поставлених завдань і досягнення цілей
|
Групова гра ‘Bingo’
|
Робота
в парах: розшифрування загадки
|
Повторення
лексичного матеріалу з попередніх занять
|
Повторення
граматичного матеріалу з попередніх занять
|
Ставить
і відповідає на запитання
|
|
10
|
1 Revision/
Now I can Section, pp. 14-15
Шкільне
приладдя
|
Вказувати
на певний предмет та описувати його
|
Громадянська
відповідальність:
розвиток
в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність
|
Читає
речення та виконує завдання (multiple choice)
|
Групова
гра “Whispers” (робота з флешкартами,
називає колір предмету)
|
Повторення
лексичного матеріалу з попередніх занять
|
Повторення
граматичного матеріалу з попередніх занять
|
Розпізнає
назви кольорів у знайомому контексті
|
|
11
|
Phonics (f/v) p. 100
Улюблені
герої
Test 1
|
Правильно
вимовляти і читати слoва, які починаються на звуки /f/, /v/
|
Громадянська
відповідальність:
розвиток
в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність
|
Прослуховує та повторює текст римованої
історії (чант)
|
Співає
пісню
|
feet, fat, fish, van, violin, vase
|
Повторення
граматичного матеріалу з попередніх занять
|
Розпізнає звуки /f/, /v/
|
|
Unit 2 Party time |
|||||||||
12
|
2a
Party Time, p.16
Дозвілля
(іграшки)
|
Називати іграшки, вказувати
кількість
|
Громадянська відповідальність:
розвиток в учнів готовності до
взаємодії через спільну діяльність
|
Прослуховує та співає пісню “Presents”
|
Групова робота: надає відповіді
на запитання щодо кількості іграшок
|
Present,
doll, yo-yo, teddy bear, ball
|
How
many…?
|
Розуміє знайомі слова у
супроводі малюнків
|
|
13
|
2a
Party Time, p.17
Дозвілля
(іграшки)
|
Ставити та відповідати на
запитання щодо кількості предметів
|
Громадянська відповідальність:
розвиток в учнів готовності до
взаємодії через спільну діяльність
|
Прослуховує аудіо-запис та
виконує завдання (matching)
|
Робота в парах: обговорення
малюнку у форматі «питання-відповідь»
|
Повторення лексичного матеріалу
з попереднього заняття
|
Повторення граматичного
матеріалу з попереднього заняття
|
Ставить та відповідає на
запитання щодо кількості предметів
|
|
14
|
2b Party Time, p. 18
Свято (день народження)
|
Вітати зі святом
|
Громадянська відповідальність:
розвиток в учнів готовності до
взаємодії з іншими членами суспільства
|
Прослуховує діалог-комікс та
виконує завдання
|
Інсценування коміксу
|
Balloon,
cake, lollipop, hat
|
What
are these? – They are…
|
Ставить та відповідає на
запитання щодо предметів
|
|
15
|
2b Party Time, p. 19
Свято (день народження)
|
Вітати зі святом
|
Підприємливість та фінансова
розуміти необхідність планування
покупок на святкування в рамках бюджету
|
Прослуховує аудіо-запис та
виконує завдання (numbering)
|
Групова гра “Doodling”
|
Повторення лексичного матеріалу
з попереднього заняття
|
Повторення граматичного
матеріалу з попереднього заняття
|
Продукує короткі фрази,
вказуючи на певний предмет
|
|
16
|
2c
Party time, p.20
Кольори
|
Називати колір
|
Громадянська відповідальність:
розвиток в учнів готовності до
взаємодії з іншими членами суспільства
|
Прослуховує діалог-комікс та
виконує завдання (pointing)
|
Виконує завдання та називає
кольори
|
Colours
(orange, pink, brown, red etc)
|
What
colour are they? – They are…
|
Розуміє назви кольорів у
супроводі малюнків
|
|
17
|
2c
Party time, p.21
Кольори
|
Називати колір
|
Громадянська відповідальність:
розвиток в учнів готовності до взаємодії
через спільну діяльність
|
Читає діалог-комікс, відповідає
на запитання
|
Групова гра “Find the colour”
|
Повторення лексичного матеріалу
з попереднього заняття
|
Повторення граматичного
матеріалу з попереднього заняття
|
Встановлює базовий соціальний контакт,
надає відповіді на запитання
|
|
18
|
2 Let’s
play, p. 22
Дозвілля
(іграшки)
|
Ставити та відповідати на
запитання
|
Громадянська відповідальність:
виявляє толерантне ставлення до
інших
|
Прослуховує аудіо-запис та
виконує завдання (pointing)
|
Робота в парах:рольова гра
|
Повторення лексичного матеріалу
з попередніх занять
|
Are
they…? – Yes, they are/ No, they aren’t
|
Ставить та відповідає на
запитання щодо предметів
|
|
19
|
2 Project, p. 23
Свято (день народження)
|
Вітати зі святом
|
Громадянська відповідальність:
враховує думку товаришів при
виборі того чи іншого відпочинку
|
Прослуховує та виконує
інструкції
|
Рольова гра: підготовка
вітальної картки та вітання партнера з днем народження
|
Повторення лексичного матеріалу
з попередніх занять
|
Повторення граматичного
матеріалу з попередніх занять
|
Вітає зі святом, будуючи просте
речення
|
|
20
|
2 Smart World 2, p. 24
Свято (день матері)
|
Вітати зі святом
|
Громадянська відповідальність:
оцінює власні вчинки та вчинки
інших людей
|
Прослуховує та читає текст, відповідає
на запитання
|
Робота в парах: опис малюнків
|
To
make breakfast, card, to give, flower
|
Повторення граматичного
матеріалу з попередніх занять
|
Продукує короткі фрази з метою
опису подій
|
|
21
|
2 Smart Time 2, p. 25
Кольори
|
Називати та описувати кольори
|
Підприємливість і фінансова
грамотність: уміння використовувати методи
(аналіз і синтез) для виконання поставлених завдань і досягнення цілей
|
Прослуховує та читає речення,
виконує завдання (matching)
|
Робота в парах: ставить та відповідає на
запитання
|
Повторення лексичного матеріалу
з попередніх занять
|
Повторення граматичного
матеріалу з попередніх занять
|
Продукує короткі фрази з метою
опису предметів
|
|
22
|
2 Revision/Now I can
Section, pp. 26-27
Свято (день народження)
|
Називати предмети, пов’язані зі святом
|
Громадянська відповідальність:
розвиток в учнів готовності до
взаємодії через спільну діяльність
|
Прослуховує аудіо-запис та
виконує завдання (multiple choice)
|
Робота в парах: рольова гра ‘Puzzle’
|
Повторення лексичного матеріалу
з попередніх занять
|
Повторення граматичного
матеріалу з попередніх занять
|
Ставить та відповідає на
запитання щодо предметів
|
|
23
|
Phonics (m/n) p. 101
Улюблені герої
Test 2
|
Правильно вимовляти і читати слoва, які починаються на звуки /f/, /v/
|
Громадянська відповідальність:
розвиток в учнів готовності до
взаємодії через спільну діяльність
|
Прослуховує та повторює текст римованої історії (чант)
|
Співає пісню
|
Monkey,
mum, mouth, nose, nine, nurse
|
Повторення граматичного
матеріалу з попередніх занять
|
Розпізнає звуки /m/, /n/
|
|
Unit 3 Home and
family
|
|||||||||
24
|
3a Home and family, p. 28
Я, моя родина і друзі
|
Представляти членів родини
|
Громадянська відповідальність:
розвиток в учнів готовності до
взаємодії через спільну діяльність
|
Прослуховує пісню, виконує
завдання (matching)
|
Групова гра “Who’s that?”
|
father,
mother, sister, brother
|
Who’s that? – It’s my…
|
Розпізнає знайомі слова у
супроводі малюнків та в контексті
|
|
25
|
3a Home and family, p. 29
Я, моя родина і друзі
|
Представляти членів родини
|
Громадянська відповідальність:
розвиток в учнів готовності до
взаємодії через спільну діяльність
|
Прослуховує аудіо-запис та
виконує завдання (numbering)
|
Групова робота: представлення
своєї родини згідно малюнку в усній формі
|
Повторення лексичного матеріалу
з попереднього заняття
|
Повторення граматичного
матеріалу з попереднього заняття
|
Розповідає про членів своєї
родини
|
|
26
|
3b Home and family ,p. 30
Я, моя родина і друзі
|
Ставити та відповідати на
запитання щодо членів родини
|
Громадянська відповідальність:
вибудовує товариські стосунки з
оточуючими людьми
|
Прослуховує аудіо-запис та
виконує завдання (pointing)
|
Інсценування діалогу
|
grandfather,
grandmother, bird, friend
|
Is
that your mother? – Yes, it is./No, it isn’t.
|
Розпізнає знайомі слова
повсякденного вжитку в знайомому контексті
|
|
27
|
3b Home and family ,p. 31
Я, моя родина і друзі
|
Ставити та відповідати на
запитання щодо членів родини
|
Громадянська відповідальність:
вибудовує товариські стосунки з
оточуючими людьми
|
Прослуховує аудіо-запис та
виконує завдання (pointing)
|
Робота в парах: рольова гра
|
Повторення лексичного матеріалу
з попереднього заняття
|
Повторення граматичного
матеріалу з попереднього заняття
|
Ставить та відповідає на
запитання щодо членів родини
|
|
28
|
3c Home and family ,p. 32
Помешкання (умеблювання)
|
Вказувати на місцезнаходження предметів
|
Екологічна безпека і сталий
розвиток:
Розуміння впливу наших дій, охайності/
неохайності на наше життя і
життєдіяльність оточуючих
|
Прослуховує аудіо-запис та
виконує завдання (pointing)
|
Інсценування діалогу
|
puzzle,
bed, wardrobe
|
Where’s
the (puzzle)? – It’s in/on/under …
|
Розпізнає знайомі слова
повсякденного вжитку в знайомому контексті
|
|
29
|
3c Home and family ,p. 33
Помешкання (умеблювання)
|
Вказувати на місцезнаходження
предметів
|
Громадянська відповідальність:
розвиток в учнів готовності до
взаємодії через спільну діяльність
|
Прослуховує аудіо-запис та
виконує завдання (multiple choice)
|
Робота в парах: опис малюнку у
форматі «запитання-відповідь»
|
Повторення лексичного матеріалу
з попереднього заняття
|
Повторення граматичного матеріалу
з попереднього заняття
|
Будує прості речення з метою
встановлення місцезнаходження предмету
|
|
30
|
3 Storytime, pp. 34-35
Я, моя родина і друзі
|
Представляти членів родини
|
Громадянська відповідальність:
оцінює власні вчинки та вчинки
інших людей
|
Прослуховує та читає комікс
|
Ставить та відповідає на
запитання щодо змісту коміксу
|
Повторення лексичного матеріалу
з попередніх занять
|
Повторення граматичного
матеріалу з попередніх занять
|
Продукує короткі фрази про
членів родини
|
|
31
|
3 Smart World 3, p. 36
Помешкання (умеблювання)
|
Описувати власну кімнату
|
Громадянська відповідальність:
Усвідомлення унікальності
кожної людини
|
Прослуховує та читає короткий
текст та виконує завдання
|
Описує власну кімнату
|
Повторення лексичного матеріалу
з попередніх занять
|
Повторення граматичного
матеріалу з попередніх занять
|
Продукує короткі фрази з метою
опису помешкання
|
|
32
|
Smart Time 3, p. 37
Помешкання (умеблювання)
|
Вказувати на місцезнаходження
предметів
|
Громадянська відповідальність:
усвідомлення важливості
культурної спадщини і цінності різних
країн
|
Прослуховує аудіо-запис та
виконує завдання (matching)
|
Групова робота: гра ”Where
is it?”
|
Повторення лексичного матеріалу
з попередніх занять
|
Повторення граматичного
матеріалу з попередніх занять
|
Продукує прості фрази та речення
з метою опису помешкання
|
|
33
|
3 Revision/ Now I can Section, pp. 38-39
Я, моя родина і друзі
|
Представляти членів родини
|
Громадянська відповідальність:
розвиток в учнів готовності до
взаємодії через спільну діяльність
|
Прослуховує аудіо-запис та виконує
завдання (numbering)
|
Опис малюнку в усній формі
|
Повторення лексичного матеріалу
з попередніх занять
|
Повторення граматичного
матеріалу з попередніх занять
|
Продукує короткі фрази про
членів родини
|
|
34
|
Phonics
(æ/ɑ) p. 102
Улюблені герої
Test 3
|
Правильно вимовляти і читати слoва, які починаються на звуки /f/, /v/
|
Громадянська відповідальність:
розвиток в учнів готовності до
взаємодії через спільну діяльність
|
Прослуховує та повторює текст римованої історії (чант)
|
Співає пісню
|
Cat,
fat, hat, fin, fish, pink
|
Повторення граматичного
матеріалу з попередніх занять
|
Розпізнає звуки /æ/, /ɑ/
|
|
Unit 4 Friends
|
|||||||||
35
|
4a Friends, p. 40
Я, моя родина і друзі
|
Називати кількість предметів
|
Підприємливість і фінансова грамотність:уміння використовувати математичні дані (цифри) для
виконання поставлених завдань і досягнення цілей
|
Прослуховує та співає пісню,
виконує завдання (matching)
|
Групове обговорення виконаного
завдання
|
Numbers
11-20
|
To
have got
|
Розпізнає числа у знайомому
контексті
|
|
36
|
4a Friends, p. 41
Я, моя родина і друзі
|
Називати кількість предметів
|
Громадянська відповідальність:
розвиток в учнів готовності до
взаємодії через спільну діяльність
|
Прослуховує аудіо-запис та
виконує завдання (multiple choice)
|
Робота в парах: опис малюнка
|
Повторення лексичного матеріалу
з попереднього заняття
|
Повторення граматичного
матеріалу з попереднього заняття
|
Пише короткі фрази для надання
базової інформації
|
|
37
|
4b Friends, p. 42
Домашні улюбленці
|
Називати тварин
|
Екологічна безпека і
сталий розвиток: висловлюватись про
важливість допомоги тваринам
|
Прослуховує комікс та виконує
завдання (pointing)
|
Інсценування коміксу
|
Cat, dog, snake, rabbit
|
Have
you got a…? – Yes, I have. / No, I haven’t.
|
Розпізнає знайомі слова у
супроводі малюнків
|
|
38
|
4b Friends, p. 43
Домашні улюбленці
|
Називати тварин
|
Екологічна безпека і
сталий розвиток: висловлюватись про
важливість допомоги тваринам
|
Прослуховує аудіо-запис та
виконує завдання (matching)
|
Групова робота: проведення
інтерв’ю щодо домашніх улюбленців
|
Повторення лексичного матеріалу
з попереднього заняття
|
Повторення граматичного
матеріалу з попереднього заняття
|
Продукує прості фрази про себе,
розповідаючи про домашніх улюбленців
|
|
39
|
4с Friends, p. 44
Зовнішність
|
Описувати людину
|
Громадянська відповідальність:
усвідомлення унікальності
кожної людини
|
Прослуховує короткі тексти та
виконує завдання (matching)
|
Робота в парах: опис малюнків
|
Fair hair, brown hair, green eyes, blue eyes
|
He
/ She has got…
|
Розпізнає знайомі слова у
супроводі малюнків
|
|
40
|
4с Friends, p. 45
Зовнішність
|
Описувати людину
|
Громадянська відповідальність:
усвідомлювати унікальності
кожної людини
|
Прослуховує аудіо-запис та
виконує завдання (numbering)
|
Робота в парах: опис
зовнішності інших людей
|
Повторення лексичного матеріалу
з попереднього заняття
|
Повторення граматичного
матеріалу з попереднього заняття
|
Продукує прості речення з
описом зовнішності людей
|
|
41
|
4 Let’s play, p. 46
Зовнішність
|
Описувати людину
|
Громадянська відповідальність:
усвідомлювати унікальності
кожної людини
|
Прослуховує короткі тексти та
виконує завдання (matching)
|
Групова гра “Guess who”: слухає опис зовнішності та вгадує людину
|
Mouth,
nose, ears etc.
|
Повторення граматичного
матеріалу з попереднього заняття
|
Продукує прості речення з
описом зовнішності людей
|
|
42
|
4 Project, p. 47
Зовнішність
|
Описувати тварину
|
Екологічна безпека і
сталий розвиток:
цінує та бережливо ставиться до
природи
|
Прослуховує презентації
домашніх улюбленців від інших учнів
|
Групова гра “Whose pet”?
|
Повторення лексичного матеріалу
з попередніх занять
|
Повторення граматичного
матеріалу з попередніх занять
|
Продукує прості речення з
описом тварин
|
|
43
|
4 Smart World 4, p. 48
Одяг
|
Описувати одяг
|
Громадянська відповідальність:
Усвідомлення важливості
культурної спадщини України
|
Прослуховує та читає текст,
виконує завдання
|
Робота в парах: описує одяг
однокласників
|
Vyshyvanka,
shirt, pattern
|
Повторення граматичного
матеріалу з попередніх занять
|
Продукує прості речення з
описом одягу людини
|
|
44
|
4 Smart Time 4, p. 49
Зовнішність
|
Описувати тварину
|
Екологічна безпека і
сталий розвиток:
цінує та бережливо ставиться до
природи
|
Прослуховує та читає текст щодо
тварин, виконує завдання
|
Групова робота: опис малюнку
|
Pond,
duck, frog
|
Повторення граматичного
матеріалу з попередніх занять
|
Продукує прості речення з
описом тварин
|
|
45
|
4 Revision, p. pp. 50
Зовнішність
|
Описувати людину
|
Громадянська відповідальність:
розвиток в учнів готовності до
взаємодії через спільну діяльність
|
Прослуховує короткі тексти та
виконує завдання (matching)
|
Писемне продукування: доповнює
речення згідно малюнка
|
Повторення лексичного матеріалу
з попередніх занять
|
Повторення граматичного
матеріалу з попередніх занять
|
Продукує прості речення з
описом зовнішності людей
|
|
46
|
4 Now I can Section, p. pp. 51
Зовнішність
Test 4
|
Описувати людину
|
Громадянська відповідальність:
розвиток в учнів готовності до
взаємодії через спільну діяльність
|
Прослуховує короткі тексти та
виконує завдання (matching)
|
Писемне продукування: доповнює
речення згідно малюнка
|
Повторення лексичного матеріалу
з попередніх занять
|
Повторення граматичного
матеріалу з попередніх занять
|
Продукує прості речення з
описом зовнішності людей
|
|
47
|
Phonics (e/o) p. 103
Улюблені герої
First term Test
|
Правильно вимовляти і читати слoва, які починаються на звуки /e/, /o/
|
Громадянська відповідальність:
розвиток в учнів готовності до
взаємодії через спільну діяльність
|
Прослуховує та повторює текст римованої історії (чант)
|
Співає пісню
|
bed,
leg, red
|
Повторення граматичного
матеріалу з попередніх занять
|
Розпізнає звуки /e/, /o/
|
|
48
|
Board
games 1-4
Підсумковий урок
|
як скачати?
ВідповістиВидалити