Розраховане: 3 години на тиждень (переробка сайт Лінгвіст)
НОВА
УКРАЇНСЬКА ШКОЛА
КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ
ПЛАНУВАННЯ
Навчальний рік
__________________ Семестр ___II_____ Вчитель
________________________________________
Клас _____________
Підручник: Smart Junior 2 for Ukraine
№
|
Дата
|
Тематика ситуативного спілкування
|
Мовленнєві функції
|
Інтегровані змістові лінії
|
Усна
і письмова взаємодія
|
Мовний інвентар
|
Усна
і письмова взаємодія
|
Мовний інвентар
|
Очікувані результати навчання
|
Unit 5 Animals
|
|||||||||
49
|
|
5a Animals, p. 52
Природа (тварини)
|
Вказувати кількість предметів
|
Екологічна безпека і
сталий розвиток:
цінує та бережливо ставиться до
тварин
|
Прослуховує пісню та виконує
завдання (matching)
|
Групове обговорення прослуханої
пісні
|
Parrot,
monkey, hippo
|
How
many …?
|
Розпізнає слова на позначення у
супроводі малюнків
|
50
|
|
5a Animals, p. 53
Природа (тварини)
|
Ставити та відповідати на
запитання
|
Громадянська відповідальність:
розвиток в учнів готовності до
взаємодії через спільну гру
|
Прослуховує аудіо-запис та
виконує завдання (matching)
|
Групова гра “Feel the animal”
|
Повторення лексичного матеріалу
з попереднього заняття
|
I
can…
|
Ставить та відповідає на
запитання щодо кількості тварин
|
51
|
|
5a Animals, p. 53
Природа (тварини)
|
Ставити та відповідати на
запитання
|
Громадянська відповідальність:
розвиток в учнів готовності до
взаємодії через спільну гру
|
Прослуховує аудіо-запис та
виконує завдання (matching)
|
Групова гра “Feel the animal”
|
Повторення лексичного матеріалу
з попереднього заняття
|
I
can…
|
Ставить та відповідає на
запитання щодо кількості тварин
|
52
|
|
5b Animals, p. 54
Дозвілля
|
Ставити та відповідати на
запитання щодо можливостей людини
|
Екологічна безпека і
сталий розвиток:
цінує та бережливо ставиться до
тварин
|
Прослуховує комікс та виконує
завдання (pointing)
|
Інсценування коміксу
|
Swim,
run, talk, fly
|
Can
you…?
|
Ставить та відповідає на
запитання щодо можливостей людини
|
53
|
|
5b Animals, p. 55
Дозвілля
|
Ставити та відповідати на
запитання щодо можливостей людини
|
Здоров’я і безпека: розуміє базові правила
безпечної поведінки
|
Прослуховує аудіо-запис та виконує
завдання (multiple choice)
|
Робота в парах: проведення
інтерв’ю
|
Повторення лексичного матеріалу
з попереднього заняття
|
Повторення граматичного
матеріалу з попереднього заняття
|
Ставить та відповідає на
запитання щодо можливостей людини
|
54
|
|
5b Animals, p. 55
Дозвілля
|
Ставити та відповідати на
запитання щодо можливостей людини
|
Здоров’я і безпека: розуміє базові правила
безпечної поведінки
|
Прослуховує аудіо-запис та
виконує завдання (multiple choice)
|
Робота в парах: проведення
інтерв’ю
|
Повторення лексичного матеріалу
з попереднього заняття
|
Повторення граматичного
матеріалу з попереднього заняття
|
Ставить та відповідає на
запитання щодо можливостей людини
|
55
|
|
5c Animals, p. 56
Природа (дикі тварини)
|
Описувати тварин
|
Екологічна безпека і
сталий розвиток:
цінує та бережливо ставиться до
тварин
|
Читає та прослуховує тексти,
виконує завдання (pointing)
|
Відповідає на запитання щодо
прочитаного матеріалу
|
Elephant,
penguin, crocodile, to jump
|
It
can…
|
Продукує короткі фрази з описом
тварин
|
56
|
|
5c Animals, p. 57
Природа (дикі тварини)
|
Описувати тварин
|
Громадянська відповідальність:
розвиток в учнів готовності до
взаємодії через спільну гру
|
Прослуховує аудіо-запис та
виконує завдання (numbering)
|
Робота в парах “Guess game”
|
Повторення лексичного матеріалу
з попереднього заняття
|
Повторення граматичного
матеріалу з попереднього заняття
|
Продукує короткі фрази з описом
тварин
|
57
|
|
5c Animals, p. 57
Природа (дикі тварини)
|
Описувати тварин
|
Громадянська відповідальність:
розвиток в учнів готовності до взаємодії
через спільну гру
|
Прослуховує аудіо-запис та
виконує завдання (numbering)
|
Робота в парах “Guess game”
|
Повторення лексичного матеріалу
з попереднього заняття
|
Повторення граматичного
матеріалу з попереднього заняття
|
Продукує короткі фрази з описом
тварин
|
58
|
|
5 Storytime, pp. 58-59
Природа (дикі тварини)
|
Описувати тварин
|
Екологічна безпека і
сталий розвиток:
висловлюється про важливість
допомоги тваринам
|
Прослуховує та читає комікс,
виконує завдання
|
Групове інсценування коміксу
|
climb,
lion, zebra, leg, tail, tree, giraffe
|
Повторення граматичного
матеріалу з попередніх занять
|
Продукує короткі фрази з описом
тварин
|
59
|
|
5 Smart World 5, p. 60
Природа (дикі тварини)
|
Описувати тварин
|
Екологічна безпека і
сталий розвиток:
цінує та бережливо ставиться до
природи
|
Прослуховує та читає текст,
виконує завдання (true/false)
|
Робота в парах: опис тварин
|
bison,
horn, teeth, diver, beaver
|
Повторення граматичного
матеріалу з попередніх занять
|
Продукує короткі фрази з описом
тварин
|
60
|
|
Smart Time 5, p. 61
Природа (дикі тварини)
|
Описувати тварин
|
Екологічна безпека і
сталий розвиток:
цінує та бережливо ставиться до
природи
|
Читає речення та грає в гру “Boardgame”
|
Опис тварин в усній формі
|
bear,
river
|
Повторення граматичного
матеріалу з попередніх занять
|
Продукує короткі речення на
знайому тему
|
61
|
|
5 Revision/Now I can Section, pp. 62-63
Природа (дикі тварини)
|
Описувати тварин
|
Екологічна безпека і
сталий розвиток:
цінує та бережливо ставиться до
природи
|
Читає речення та виконує
завдання (multiple choice activity)
|
Групова робота: проведення
групового дослідження-інтерв’ю
|
Повторення лексичного матеріалу
з попередніх занять
|
Повторення граматичного
матеріалу з попередніх занять
|
Продукує короткі фрази з описом
можливостей тварин
|
62
|
|
Phonics (/0/) p. 104
Улюблені герої
Test 5
|
Правильно вимовляти і читати слoва, які мають звук /0/
|
Громадянська відповідальність:
розвиток в учнів готовності до
взаємодії через спільну діяльність
|
Прослуховує та повторює текст римованої історії (чант)
|
Співає пісню
|
duck,
under, jumper
|
Повторення граматичного
матеріалу з попередніх занять
|
Розпізнає звуки /0/
|
Unit 6 My town
|
|||||||||
63
|
|
6a My town, p. 64
Я, мої друзі та родина
(населений пункт)
|
Називати місця у місті
|
Громадянська відповідальність:
розвиток в учнів готовності до
взаємодії через спільну діяльність
|
Прослуховує та співає пісню,
виконує завдання (matching)
|
Відповідають на поставлені
запитання
|
pet
shop, toy shop, school, park
|
There
is a…
|
Розпізнає знайомі слова
повсякденного вжитку у знайомому контексті
|
64
|
|
6a My town, p. 65
Я, мої друзі та родина
(населений пункт)
|
Називати місця у місті
|
Громадянська відповідальність:
розвиток в учнів готовності до
взаємодії через спільну гру
|
Прослуховує аудіо-запис та
виконує завдання (numbering)
|
Робота в парах: гра ‘Where are you?’ з
мапою
|
Повторення лексичного матеріалу
з попереднього заняття
|
Повторення граматичного
матеріалу з попереднього заняття
|
Розпізнає знайомі слова
повсякденного вжитку у знайомому контексті
|
65
|
|
6b My town, p. 66
Я, мої друзі та родина
(населений пункт)
|
Називати місця у місті
|
Громадянська відповідальність:
розвиток в учнів готовності до
взаємодії
|
Прослуховує комікс та виконує
завдання (pointing)
|
Інсценування діалогу
|
Supermarket,
hospital, cinema, police station
|
There
are…
|
Продукує короткі речення з
описом міста
|
66
|
|
6b My town, p. 67
Я, мої друзі та родина
(населений пункт)
|
Називати місця у місті
|
Екологічна безпека і
сталий розвиток:
цінує та бережливо ставиться до
свого місця проживання: міста, села тощо
|
Прослуховує аудіо-запис та
виконує завдання (pointing)
|
Проводить індивідуальну
презентацію малюнка в усній формі
|
Повторення лексичного матеріалу
з попереднього заняття
|
Повторення граматичного
матеріалу з попереднього заняття
|
Продукує короткі речення з
описом міста
|
67
|
|
6b My town, p. 67
Я, мої друзі та родина (населений
пункт)
|
Називати місця у місті
|
Екологічна безпека і
сталий розвиток:
цінує та бережливо ставиться до
свого місця проживання: міста, села тощо
|
Прослуховує аудіо-запис та
виконує завдання (pointing)
|
Проводить індивідуальну
презентацію малюнка в усній формі
|
Повторення лексичного матеріалу
з попереднього заняття
|
Повторення граматичного
матеріалу з попереднього заняття
|
Продукує короткі речення з
описом міста
|
68
|
|
6с My town, p. 68
Дозвілля (прогулянка)
|
Називати місця у місті
|
Громадянська відповідальність:
розвиток в учнів готовності до
взаємодії
|
Прослуховує та читає діалог,
виконує завдання (відповідає на запитання)
|
Групове обговорення
прослуханого матеріалу
|
Restaurant,
playground, zoo
|
Is
there…?
|
Продукує короткі речення з
описом міста
|
69
|
|
6с My town, p. 69
Дозвілля (прогулянка)
|
Називати місця у місті
|
Громадянська відповідальність:
розвиток в учнів готовності до
взаємодії через спільну гру
|
Прослуховує аудіо-запис та
виконує завдання (multiple choice)
|
Робота в парах: опис свого
міста
|
Повторення лексичного матеріалу
з попереднього заняття
|
Повторення граматичного
матеріалу з попереднього заняття
|
Ставить та відповідає на
запитання щодо свого міста
|
70
|
|
6с My town, p. 69
Дозвілля (прогулянка)
|
Називати місця у місті
|
Громадянська відповідальність:
розвиток в учнів готовності до
взаємодії через спільну гру
|
Прослуховує аудіо-запис та
виконує завдання (multiple choice)
|
Робота в парах: опис свого
міста
|
Повторення лексичного матеріалу
з попереднього заняття
|
Повторення граматичного матеріалу
з попереднього заняття
|
Ставить та відповідає на
запитання щодо свого міста
|
71
|
|
6 Let’s play, p. 70
Дозвілля (прогулянка)
|
Називати місця у місті
|
Громадянська відповідальність:
враховувати думку товаришів при
виборі того чи іншого відпочинку
|
Прослуховує вказівки до гри та
виконує їх
|
Групова гра “Boardgame”
|
Повторення лексичного матеріалу
з попередніх занять
|
Повторення граматичного
матеріалу з попередніх занять
|
Продукує короткі речення з
описом міста
|
72
|
|
6
Project, p. 71
Дозвілля (прогулянка)
|
Називати місця у місті
|
Громадянська відповідальність:
розвиток в учнів готовності до
взаємодії через спільну діяльність
|
Прослуховує вказівки щодо
виконання проекту та дотримується їх
|
Проводить індивідуальну
презентацію плану міста в усній формі
|
Повторення лексичного матеріалу
з попередніх занять
|
Повторення граматичного
матеріалу з попередніх занять
|
Продукує короткі речення про
своє місто
|
73
|
|
6 Smart World 6, p. 72
Дозвілля (прогулянка)
|
Називати місця у місті
|
Громадянська відповідальність:
Усвідомлювати важливості
культурної спадщини України
|
Прослуховує та читає текст,
виконує завдання (true/false)
|
Робота в парах: опис свого
міста
|
church,
garden, theatre, door, museum
|
Повторення граматичного
матеріалу з попередніх занять
|
Продукує короткі речення про
своє місто
|
74
|
|
6
Smart Time 6, p. 73
Дозвілля (прогулянка)
|
Надавати та виконувати вказівки
|
Здоров’я і безпека:
обирати безпечний шлях
пересування
|
Прослуховує та читає текст,
виконує вказівки
|
Робота в парах: надання та
виконання вказівок
|
Go
straight, turn right, stop, don’t turn right
|
Повторення граматичного
матеріалу з попередніх занять
|
Надає вказівки
|
75
|
|
6 Revision/ Now I Can Section, pp. 74-75
Дозвілля (прогулянка)
|
Називати місця у місті
|
Екологічна безпека і
сталий розвиток:
цінувати та бережливо ставитися
до свого місця проживання: міста, села тощо
|
Читає текст та малює план
згідно нього
|
Групова гра “Hot card”
|
Повторення лексичного матеріалу
з попередніх занять
|
Повторення граматичного
матеріалу з попередніх занять
|
Ставить та відповідає на
запитання щодо свого міста
|
76
|
|
Phonics
(/tʃ/, /ʃ/) p. 105
Улюблені герої
Test 6
|
Правильно вимовляти і читати слoва, які починаються на звук
(/tʃ/, /ʃ/)
|
Громадянська відповідальність:
розвиток в учнів готовності до
взаємодії через спільну діяльність
|
Прослуховує та повторює текст римованої історії (чант)
|
Співає пісню
|
Chipm,
chair, peach, sheep, fish, shirt
|
Повторення граматичного
матеріалу з попередніх занять
|
Розпізнає звуки /tʃ/, /ʃ/
|
Unit 7 My favourite
food
|
|||||||||
77
|
|
7a
My favourite food, p. 76
Харчування
|
Називати продукти
|
Здоров’я і безпека: відповідальне ставлення до
харчування
|
Прослуховує та співає пісню,
виконує завдання (matching)
|
Співає пісню
|
Meat,
cheese, rice, tomato, sandwich etc.
|
I
like…
|
Розпізнає слова на позначення
продуктів у знайомому контексті
|
78
|
|
7a
My favourite food, p. 77
Харчування
|
Називати продукти
|
Здоров’я і безпека: складати просте меню з корисних
продуктів
|
Прослуховує аудіо-запис та
виконує завдання (multiple choice)
|
Робота в парах: розповідає про
власні вподобання у харчуванні
|
Повторення лексичного матеріалу
з попереднього заняття
|
Повторення граматичного
матеріалу з попереднього заняття
|
Продукує короткі фрази та
речення із зазначенням вподобань у харчуванні
|
79
|
|
7a
My favourite food, p. 77
Харчування
|
Називати продукти
|
Здоров’я і безпека: складати просте меню з корисних
продуктів
|
Прослуховує аудіо-запис та
виконує завдання (multiple choice)
|
Робота в парах: розповідає про
власні вподобання у харчуванні
|
Повторення лексичного матеріалу
з попереднього заняття
|
Повторення граматичного
матеріалу з попереднього заняття
|
Продукує короткі фрази та
речення із зазначенням вподобань у харчуванні
|
80
|
|
7b
My favourite food, p. 78
Харчування
|
Називати продукти
|
Громадянська відповідальність:
розвиток в учнів готовності до
взаємодії
|
Прослуховує комікс та виконує
завдання (pointing)
|
Інсценування діалогу
|
chips,
banana, pasta, milk, cereal, juice, tea
|
I
don’t like…
|
Продукує короткі фрази та
речення із зазначенням вподобань у харчуванні
|
81
|
|
7b My favourite food, p. 79
Харчування
|
Ставити та відповідати на питання
щодо харчування
|
Здоров’я і безпека:
розрізняти здорову та шкідливу
їжу
|
Прослуховує та співає пісню,
виконує завдання (matching)
|
Робота в парах: розповідає про
власні харчові вподобання
|
Повторення лексичного матеріалу
з попереднього заняття
|
Повторення граматичного
матеріалу з попереднього заняття
|
Ставити та відповідати на
питання щодо харчування
|
82
|
|
7b My favourite food, p. 79
Харчування
|
Ставити та відповідати на
питання щодо харчування
|
Здоров’я і безпека:
розрізняти здорову та шкідливу
їжу
|
Прослуховує та співає пісню,
виконує завдання (matching)
|
Робота в парах: розповідає про
власні харчові вподобання
|
Повторення лексичного матеріалу
з попереднього заняття
|
Повторення граматичного
матеріалу з попереднього заняття
|
Ставити та відповідати на питання
щодо харчування
|
83
|
|
7c My favourite food, p. 80
Щоденні справи
|
Ставити та відповідати на
запитання щодо розпорядку
|
Здоров’я і безпека:
відповідальне ставдлення до
режиму і розпорядку дня
|
Прослуховує комікс та виконує
завдання (pointing)
|
Інсценування діалогу
|
Get
up, go to school, go home, go to bed
|
What
time do you…?
|
Продукує короткі фрази та
речення з описом розпорядку дня
|
84
|
|
7c My favourite food, p. 81
Щоденні справи
|
Ставити та відповідати на
запитання щодо розпорядку
|
Громадянська відповідальність:
розвиток в учнів готовності до
взаємодії через спільну діяльність
|
Прослуховує аудіо-запис та
виконує завдання (multiple choice)
|
Робота в парах: ставить та
відповідає на запитання щодо розпорядку дня
|
Повторення лексичного матеріалу
з попереднього заняття
|
Повторення граматичного
матеріалу з попереднього заняття
|
Продукує короткі фрази та
речення з описом розпорядку дня
|
85
|
|
7c My favourite food, p. 81
Щоденні справи
|
Ставити та відповідати на
запитання щодо розпорядку
|
Громадянська відповідальність:
розвиток в учнів готовності до
взаємодії через спільну діяльність
|
Прослуховує аудіо-запис та
виконує завдання (multiple choice)
|
Робота в парах: ставить та
відповідає на запитання щодо розпорядку дня
|
Повторення лексичного матеріалу
з попереднього заняття
|
Повторення граматичного
матеріалу з попереднього заняття
|
Продукує короткі фрази та
речення з описом розпорядку дня
|
86
|
|
7 Storytime, pp. 82-83
Харчування
|
Ставити та відповідати на
питання щодо харчування
|
Здоров’я і безпека:
розрізняти здорову та шкідливу
їжу
|
Прослуховує та читає історію
|
Групове обговорення прослуханої
історії
|
Повторення лексичного матеріалу
з попередніх занять
|
Повторення граматичного
матеріалу з попередніх занять
|
Продукує короткі фрази з описом
власного харчування
|
87
|
|
7 Smart World 7, p. 84
Харчування
|
Описувати власне харчування
|
Громадянська відповідальність:
усвідомлення важливості
культурної (кулінарної) спадщини України
|
Прослуховує та читає текст,
виконує завдання (true/false, matching)
|
Робота в парах: обговорення
національних страв
|
Cabbage,
beetroot, fruit, sour cream
|
Повторення граматичного
матеріалу з попередніх занять
|
Продукує короткі фрази з описом
власного харчування
|
88
|
|
7 Smart Time, p. 85
Харчування
|
Описувати власне харчування
|
Підприємливість та фінансова
грамотність:
орієнтуватися в цінах та вміти
замовити їжу в ресторані/кафе
|
Прослуховує та читає текст,
виконує завдання
|
Групове обговорення піраміди
харчування
|
fish,
soup, beans, bread, salad, chicken
|
Повторення граматичного
матеріалу з попередніх занять
|
Продукує короткі фрази з описом
власного харчування
|
89
|
|
7 Revision/ Now I Can Section, pp. 86-87
Харчування
|
Ставити та відповідати на
питання щодо харчування
|
Здоров’я і безпека:
розрізняти здорову та шкідливу
їжу
|
Прослуховує аудіо-запис та
виконує завдання (multiple choice)
|
Писемне продукування: доповнює
речення щодо харчування
|
Повторення лексичного матеріалу
з попередніх занять
|
Повторення граматичного
матеріалу з попередніх занять
|
Ставити та відповідати на
питання щодо харчування
|
90
|
|
Phonics
(/θ/, / ð/) p. 106
Улюблені герої
Test 7
|
Правильно вимовляти і читати слoва, які починаються на звук
(/θ/, /
ð/)
|
Громадянська відповідальність:
розвиток в учнів готовності до
взаємодії через спільну діяльність
|
Прослуховує та повторює текст римованої історії (чант)
|
Співає пісню
|
Thin,
thirteen, teeth, this, that, mother
|
Повторення граматичного
матеріалу з попередніх занять
|
Розпізнає звуки /θ/, /
ð/
|
Unit 8 Clothes
|
|||||||||
91
|
|
8a Clothes, p. 88
Предмети одягу
|
Описувати одяг
|
Громадянська відповідальність:
усвідомлення унікальності
кожної людини
|
Прослуховує пісню та виконує
завдання (matching)
|
Групове обговорення
прослуханого матеріалу
|
jeans,
T-shirt, dress, shirt
|
I’m
wearing…
|
Розпізнає знайомі слова
повсякденного вжитку у знайомому контексті
|
92
|
|
8a Clothes, p. 89
Предмети одягу
|
Описувати одяг
|
Громадянська відповідальність:
усвідомлення унікальності
кожної людини
|
Прослуховує аудіо-запис та
виконує завдання (matching)
|
Робота в парах: обговорення
одягу партнера
|
Повторення лексичного матеріалу
з попереднього заняття
|
Повторення граматичного
матеріалу з попереднього заняття
|
Продукує короткі речення з
описом одягу людини
|
93
|
|
8b Clothes, p. 90
Предмети одягу
|
Описувати одяг
|
Громадянська відповідальність:
ввічливе ставлення до кожного
|
Прослуховує комікс та виконує
завдання (pointing)
|
Інсценування діалогу
|
shorts,
glasses, trainers
|
He
is wearing / She is wearing
|
Продукує короткі речення з
описом одягу людини
|
94
|
|
8b Clothes, p. 91
Предмети одягу
|
Описувати одяг
|
Громадянська відповідальність:
Усвідомлення унікальності
кожної людини
|
Прослуховує аудіо-запис та
виконує завдання (multiple choice)
|
Малює людину та презентує
малюнок із зазначенням одягу в усній формі
|
Повторення лексичного матеріалу
з попереднього заняття
|
Повторення граматичного
матеріалу з попереднього заняття
|
Продукує короткі речення з
описом одягу людини
|
95
|
|
8b Clothes, p. 91
Предмети одягу
|
Описувати одяг
|
Громадянська відповідальність:
Усвідомлення унікальності
кожної людини
|
Прослуховує аудіо-запис та
виконує завдання (multiple choice)
|
Малює людину та презентує
малюнок із зазначенням одягу в усній формі
|
Повторення лексичного матеріалу
з попереднього заняття
|
Повторення граматичного
матеріалу з попереднього заняття
|
Продукує короткі речення з
описом одягу людини
|
96
|
|
8с Clothes, p. 92
Предмети одягу
|
Описувати одяг
|
Громадська відповідальність:
виявляти толерантне ставлення до людей, до культурної спадщини різних країн
|
Читає та прослуховує текс,
виконує завдання (matching)
|
Висловлює власні враження щодо
прочитаного
|
jacket,
socks, trousers, shirt
|
Повторення граматичного
матеріалу з попередніх занять
|
Продукує короткі речення з
описом одягу людини
|
97
|
|
8с Clothes, p. 93
Предмети одягу
|
Описувати одяг
|
Громадянська відповідальність:
розвиток в учнів готовності до
взаємодії через спільну діяльність
|
Прослуховує аудіо-запис та
виконує завдання (numbering)
|
Робота в парах “Guess game”
|
Повторення лексичного матеріалу
з попереднього заняття
|
Повторення граматичного
матеріалу з попередніх занять
|
Продукує короткі речення з
описом одягу людини
|
98
|
|
8с Clothes, p. 93
Предмети одягу
|
Описувати одяг
|
Громадянська відповідальність:
розвиток в учнів готовності до
взаємодії через спільну діяльність
|
Прослуховує аудіо-запис та
виконує завдання (numbering)
|
Робота в парах “Guess game”
|
Повторення лексичного матеріалу
з попереднього заняття
|
Повторення граматичного
матеріалу з попередніх занять
|
Продукує короткі речення з
описом одягу людини
|
99
|
|
8 Let’s play, p. 94
Предмети одягу
|
Ставити та відповідати на
запитання щодо одягу
|
Здоров’я і безпека: правильний вибір
одягу залежно від пори року і погоди
|
Читає та прослуховує текст та
інсценує історію
|
Робота в парах, гра “Guess who”
|
spring,
summer, autumn, winter
|
Is
he/she wearing…?
|
Ставити та відповідає на
запитання щодо одягу
|
100
|
|
8 Project, p. 95
Предмети одягу
|
Ставити та відповідати на
запитання щодо одягу
|
Громадянська відповідальність:
розвиток в учнів готовності до
взаємодії через спільну діяльність
|
Прослуховує вказівки щодо
виконання проекту та дотримується їх
|
Створює топ-модель та описує її
одяг
|
Повторення лексичного матеріалу
з попередніх занять
|
Повторення граматичного
матеріалу з попередніх занять
|
Продукує короткі речення з
описом одягу людини
|
101
|
|
8 Smart World 8, p. 96
Хобі
|
Розповідати про професію
|
Здоров’я і безпека:
Розуміння важливості дозвілля
для повноцінного соціального життя
|
Прослуховує та читає текст,
виконує завдання (true/false)
|
Робота в парах: опис професій
|
student,
football, origami, paper animals
|
Повторення граматичного
матеріалу з попередніх занять
|
Продукує короткі речення з
описом професії
|
102
|
|
8 Smart Time 8, p. 97
Предмети одягу
|
Ставити та відповідати на
запитання щодо одягу
|
Екологічна безпека і
сталий розвиток:
Розуміння взаємозв’язку природи і суспільства
|
Прослуховує аудіо-запис та
виконує завдання (multiple choice)
|
Групове обговорення малюнків
|
Silk,
wool, cotton
|
Повторення граматичного
матеріалу з попередніх занять
|
Продукує короткі речення з
описом одягу людини
|
103
|
|
7 Revision/ Now I Can Section pp. 98-99
Одяг
Test 8
|
Ставити та відповідати на
питання щодо одягу
|
Здоров’я і безпека:
правильний вибір одягу залежно
від пори року і погоди
|
Прослуховує аудіо-запис та
виконує завдання (multiple choice)
|
Писемне продукування: доповнює
речення про одяг
|
Повторення лексичного матеріалу
з попередніх занять
|
Повторення граматичного
матеріалу з попередніх занять
|
Ставити та відповідати на
питання про одяг
|
104
|
|
Phonics
(/aɪ/, / oʊ /) p. 106
Улюблені герої
Final Test
|
Правильно вимовляти і читати слoва, які починаються на звук
(/aɪ/, /
oʊ /)
|
Громадянська відповідальність:
розвиток в учнів готовності до
взаємодії через спільну діяльність
|
Прослуховує та повторює текст римованої історії (чант)
|
Співає пісню
|
White,
kite, rice, home, rose, nose
|
Повторення граматичного
матеріалу з попередніх занять
|
Розпізнає звуки /aɪ/, /
oʊ/
|
105
|
|
Board
games 5-8
Підсумковий урок
|
|
|
|
|
|
|
|
Немає коментарів:
Дописати коментар