Translate

Шукати в цьому блозі

03.01.20

Календарно-тематичне планування ІІ семестр 2 клас - "Smart Junior 2 for Ukraine"


Розраховане: 3 години на тиждень (переробка сайт Лінгвіст)

НОВА УКРАЇНСЬКА ШКОЛА
КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ

Навчальний рік __________________   Семестр ___II_____    Вчитель ________________________________________   Клас _____________   Підручник:           Smart Junior 2  for Ukraine


Дата
Тематика ситуативного спілкування
Мовленнєві функції
Інтегровані змістові лінії
Усна і письмова взаємодія
Мовний інвентар
Усна і письмова взаємодія
Мовний інвентар
Очікувані результати навчання
Unit 5 Animals
49

5a Animals, p. 52
Природа (тварини)
Вказувати кількість предметів
Екологічна безпека і сталий  розвиток:
цінує та бережливо ставиться до тварин
Прослуховує пісню та виконує завдання (matching)
Групове обговорення прослуханої пісні
Parrot, monkey, hippo
How many …?
Розпізнає слова на позначення у супроводі малюнків
50

5a Animals, p. 53
Природа (тварини)
Ставити та відповідати на запитання
Громадянська відповідальність:
розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну гру
Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (matching)
Групова гра “Feel the animal”
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття
I can…
Ставить та відповідає на запитання щодо кількості тварин
51

5a Animals, p. 53
Природа (тварини)
Ставити та відповідати на запитання
Громадянська відповідальність:
розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну гру
Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (matching)
Групова гра “Feel the animal”
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття
I can…
Ставить та відповідає на запитання щодо кількості тварин
52

5b Animals, p. 54
Дозвілля
Ставити та відповідати на запитання щодо можливостей людини
Екологічна безпека і сталий  розвиток:
цінує та бережливо ставиться до тварин
Прослуховує комікс та виконує завдання (pointing)
Інсценування коміксу
Swim, run, talk, fly
Can you…?
Ставить та відповідає на запитання щодо можливостей людини
53

5b Animals, p. 55
Дозвілля
Ставити та відповідати на запитання щодо можливостей людини
Здоров’я і безпека: розуміє базові правила безпечної поведінки
Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (multiple choice)
Робота в парах: проведення інтерв’ю
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття
Ставить та відповідає на запитання щодо можливостей людини
54

5b Animals, p. 55
Дозвілля
Ставити та відповідати на запитання щодо можливостей людини
Здоров’я і безпека: розуміє базові правила безпечної поведінки
Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (multiple choice)
Робота в парах: проведення інтерв’ю
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття
Ставить та відповідає на запитання щодо можливостей людини
55

5c Animals, p. 56
Природа (дикі тварини)
Описувати тварин
Екологічна безпека і сталий  розвиток:
цінує та бережливо ставиться до тварин
Читає та прослуховує тексти, виконує завдання (pointing)
Відповідає на запитання щодо прочитаного матеріалу
Elephant, penguin, crocodile, to jump
It can…
Продукує короткі фрази з описом тварин
56

5c Animals, p. 57
Природа (дикі тварини)
Описувати тварин
Громадянська відповідальність:
розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну гру
Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (numbering)
Робота в парах Guess game
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття
Продукує короткі фрази з описом тварин
57

5c Animals, p. 57
Природа (дикі тварини)
Описувати тварин
Громадянська відповідальність:
розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну гру
Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (numbering)
Робота в парах Guess game
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття
Продукує короткі фрази з описом тварин
58

5 Storytime, pp. 58-59
Природа (дикі тварини)
Описувати тварин
Екологічна безпека і сталий  розвиток:
висловлюється про важливість допомоги тваринам
Прослуховує та читає комікс, виконує завдання
Групове інсценування коміксу
climb, lion, zebra, leg, tail, tree, giraffe
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять
Продукує короткі фрази з описом тварин
59

5 Smart World 5, p. 60
Природа (дикі тварини)
Описувати тварин
Екологічна безпека і сталий  розвиток:
цінує та бережливо ставиться до природи
Прослуховує та читає текст, виконує завдання (true/false)
Робота в парах: опис тварин
bison, horn, teeth, diver, beaver
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять
Продукує короткі фрази з описом тварин
60

Smart Time 5, p. 61
Природа (дикі тварини)
Описувати тварин
Екологічна безпека і сталий  розвиток:
цінує та бережливо ставиться до природи
Читає речення та грає в гру “Boardgame
Опис тварин в усній формі
bear, river
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять
Продукує короткі речення на знайому тему
61

5 Revision/Now I can Section, pp. 62-63
Природа (дикі тварини)
Описувати тварин
Екологічна безпека і сталий  розвиток:
цінує та бережливо ставиться до природи
Читає речення та виконує завдання (multiple choice activity)
Групова робота: проведення групового дослідження-інтервю
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять
Продукує короткі фрази з описом можливостей тварин
62

Phonics (/0/) p. 104
Улюблені герої
Test 5
Правильно вимовляти і читати слoва, які мають звук /0/
Громадянська відповідальність:
розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність
Прослуховує та повторює текст римованої історії (чант)
Співає пісню
duck, under, jumper
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять
Розпізнає звуки /0/
Unit 6 My town
63

6a My town, p. 64
Я, мої друзі та родина (населений пункт)
Називати місця у місті
Громадянська відповідальність:
розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність
Прослуховує та співає пісню, виконує завдання (matching)
Відповідають на поставлені запитання
pet shop, toy shop, school, park
There is a…
Розпізнає знайомі слова повсякденного вжитку у знайомому контексті
64

6a My town, p. 65
Я, мої друзі та родина (населений пункт)
Називати місця у місті
Громадянська відповідальність:
розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну гру
Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (numbering)
Робота в парах: гра Where are you?’ з мапою
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття
Розпізнає знайомі слова повсякденного вжитку у знайомому контексті
65

6b My town, p. 66
Я, мої друзі та родина (населений пункт)
Називати місця у місті
Громадянська відповідальність:
розвиток в учнів готовності до взаємодії
Прослуховує комікс та виконує завдання (pointing)
Інсценування діалогу
Supermarket, hospital, cinema, police station
There are…
Продукує короткі речення з описом міста
66

6b My town, p. 67
Я, мої друзі та родина (населений пункт)
Називати місця у місті
Екологічна безпека і сталий  розвиток:
цінує та бережливо ставиться до свого місця проживання: міста, села тощо
Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (pointing)
Проводить індивідуальну презентацію малюнка в усній формі
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття
Продукує короткі речення з описом міста
67

6b My town, p. 67
Я, мої друзі та родина (населений пункт)
Називати місця у місті
Екологічна безпека і сталий  розвиток:
цінує та бережливо ставиться до свого місця проживання: міста, села тощо
Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (pointing)
Проводить індивідуальну презентацію малюнка в усній формі
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття
Продукує короткі речення з описом міста
68

My town, p. 68
Дозвілля (прогулянка)
Називати місця у місті
Громадянська відповідальність:
розвиток в учнів готовності до взаємодії
Прослуховує та читає діалог, виконує завдання (відповідає на запитання)
Групове обговорення прослуханого матеріалу
Restaurant, playground, zoo
Is there…?
Продукує короткі речення з описом міста
69

My town, p. 69
Дозвілля (прогулянка)
Називати місця у місті
Громадянська відповідальність:
розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну гру
Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (multiple choice)
Робота в парах: опис свого міста
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття
Ставить та відповідає на запитання щодо свого міста
70

My town, p. 69
Дозвілля (прогулянка)
Називати місця у місті
Громадянська відповідальність:
розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну гру
Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (multiple choice)
Робота в парах: опис свого міста
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття
Ставить та відповідає на запитання щодо свого міста
71

6 Lets play, p. 70
Дозвілля (прогулянка)
Називати місця у місті
Громадянська відповідальність:
враховувати думку товаришів при виборі того чи іншого відпочинку
Прослуховує вказівки до гри та виконує їх
Групова гра  “Boardgame”
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять
Продукує короткі речення з описом міста
72

6 Project, p. 71
Дозвілля (прогулянка)
Називати місця у місті
Громадянська відповідальність:
розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність
Прослуховує вказівки щодо виконання проекту та дотримується їх
Проводить індивідуальну презентацію плану міста в усній формі
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять
Продукує короткі речення про своє місто
73

6 Smart World 6, p. 72
Дозвілля (прогулянка)
Називати місця у місті
Громадянська відповідальність:
Усвідомлювати важливості культурної спадщини України
Прослуховує та читає текст, виконує завдання (true/false)
Робота в парах: опис свого міста
church, garden, theatre, door, museum
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять
Продукує короткі речення про своє місто
74

6 Smart Time 6, p. 73
Дозвілля (прогулянка)
Надавати та виконувати вказівки
Здоровя і безпека:
обирати безпечний шлях пересування
Прослуховує та читає текст, виконує вказівки
Робота в парах: надання та виконання вказівок
Go straight, turn right, stop, don’t turn right
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять
Надає вказівки
75

6 Revision/ Now I Can Section, pp. 74-75
Дозвілля (прогулянка)
Називати місця у місті
Екологічна безпека і сталий  розвиток:
цінувати та бережливо ставитися до свого місця проживання: міста, села тощо
Читає текст та малює план згідно нього

Групова гра “Hot card
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять
Ставить та відповідає на запитання щодо свого міста
76

Phonics (/tʃ/, /ʃ/) p. 105
Улюблені герої
Test 6
Правильно вимовляти і читати слoва, які починаються на звук
(//, /ʃ/)
Громадянська відповідальність:
розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність
Прослуховує та повторює текст римованої історії (чант)
Співає пісню
Chipm, chair, peach, sheep, fish, shirt
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять
Розпізнає звуки //, /ʃ/

Unit 7 My favourite food
77

7a My favourite food, p. 76
Харчування
Називати продукти
Здоров’я і безпека: відповідальне ставлення до харчування
Прослуховує та співає пісню, виконує завдання (matching)
Співає пісню
Meat, cheese, rice, tomato, sandwich etc.
I like…
Розпізнає слова на позначення продуктів у знайомому контексті
78

7a My favourite food, p. 77
Харчування
Називати продукти
Здоров’я і безпека: складати просте меню з корисних продуктів
Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (multiple choice)
Робота в парах: розповідає про власні вподобання у харчуванні
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття
Продукує короткі фрази та речення із зазначенням вподобань у харчуванні
79

7a My favourite food, p. 77
Харчування
Називати продукти
Здоров’я і безпека: складати просте меню з корисних продуктів
Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (multiple choice)
Робота в парах: розповідає про власні вподобання у харчуванні
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття
Продукує короткі фрази та речення із зазначенням вподобань у харчуванні
80

7b My favourite food, p. 78
Харчування
Називати продукти
Громадянська відповідальність:
розвиток в учнів готовності до взаємодії
Прослуховує комікс та виконує завдання (pointing)
Інсценування діалогу
chips, banana, pasta, milk, cereal, juice, tea
I don’t like…
Продукує короткі фрази та речення із зазначенням вподобань у харчуванні
81

7b My favourite food, p. 79
Харчування
Ставити та відповідати на питання щодо харчування
Здоров’я і безпека:
розрізняти здорову та шкідливу їжу
Прослуховує та співає пісню, виконує завдання (matching)
Робота в парах: розповідає про власні харчові вподобання
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття
Ставити та відповідати на питання щодо харчування
82

7b My favourite food, p. 79
Харчування
Ставити та відповідати на питання щодо харчування
Здоров’я і безпека:
розрізняти здорову та шкідливу їжу
Прослуховує та співає пісню, виконує завдання (matching)
Робота в парах: розповідає про власні харчові вподобання
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття
Ставити та відповідати на питання щодо харчування
83

7c My favourite food, p. 80
Щоденні справи
Ставити та відповідати на запитання щодо розпорядку
Здоров’я і безпека:
відповідальне ставдлення до режиму і розпорядку дня
Прослуховує комікс та виконує завдання (pointing)
Інсценування діалогу
Get up, go to school, go home, go to bed
What time do you…?
Продукує короткі фрази та речення з описом розпорядку дня
84

7c My favourite food, p. 81
Щоденні справи
Ставити та відповідати на запитання щодо розпорядку
Громадянська відповідальність:
розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність
Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (multiple choice)
Робота в парах: ставить та відповідає на запитання щодо розпорядку дня
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття
Продукує короткі фрази та речення з описом розпорядку дня
85

7c My favourite food, p. 81
Щоденні справи
Ставити та відповідати на запитання щодо розпорядку
Громадянська відповідальність:
розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність
Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (multiple choice)
Робота в парах: ставить та відповідає на запитання щодо розпорядку дня
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття
Продукує короткі фрази та речення з описом розпорядку дня
86

7 Storytime, pp. 82-83
Харчування
Ставити та відповідати на питання щодо харчування
Здоров’я і безпека:
розрізняти здорову та шкідливу їжу
Прослуховує та читає історію
Групове обговорення прослуханої історії
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять
Продукує короткі фрази з описом власного харчування
87

7 Smart World 7, p. 84
Харчування
Описувати власне харчування
Громадянська відповідальність:
усвідомлення важливості культурної (кулінарної) спадщини України
Прослуховує та читає текст, виконує завдання (true/false, matching)
Робота в парах: обговорення національних страв
Cabbage, beetroot, fruit, sour cream
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять
Продукує короткі фрази з описом власного харчування
88

7 Smart Time, p. 85
Харчування
Описувати власне харчування
Підприємливість та фінансова грамотність:
орієнтуватися в цінах та вміти замовити їжу в ресторані/кафе
Прослуховує та читає текст, виконує завдання
Групове обговорення піраміди харчування
fish, soup, beans, bread, salad, chicken
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять
Продукує короткі фрази з описом власного харчування
89

7 Revision/ Now I Can Section, pp. 86-87
Харчування
Ставити та відповідати на питання щодо харчування
Здоров’я і безпека:
розрізняти здорову та шкідливу їжу
Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (multiple choice)
Писемне продукування: доповнює речення щодо харчування
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять
Ставити та відповідати на питання щодо харчування
90

Phonics (/θ/, / ð/) p. 106
Улюблені герої
Test 7
Правильно вимовляти і читати слoва, які починаються на звук
(/θ/, / ð/)

Громадянська відповідальність:
розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність
Прослуховує та повторює текст римованої історії (чант)
Співає пісню
Thin, thirteen, teeth, this, that, mother
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять
Розпізнає звуки /θ/, / ð/

Unit 8 Clothes
91

8a Clothes, p. 88
Предмети одягу
Описувати одяг
Громадянська відповідальність:
усвідомлення унікальності кожної людини
Прослуховує пісню та виконує завдання (matching)
Групове обговорення прослуханого матеріалу
jeans, T-shirt, dress, shirt
I’m wearing…
Розпізнає знайомі слова повсякденного вжитку у знайомому контексті
92

8a Clothes, p. 89
Предмети одягу
Описувати одяг
Громадянська відповідальність:
усвідомлення унікальності кожної людини
Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (matching)
Робота в парах: обговорення одягу партнера
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття
Продукує короткі речення з описом одягу людини
93

8b Clothes, p. 90
Предмети одягу
Описувати одяг
Громадянська відповідальність:
ввічливе ставлення до кожного
Прослуховує комікс та виконує завдання (pointing)
Інсценування діалогу
shorts, glasses, trainers
He is wearing / She is wearing
Продукує короткі речення з описом одягу людини
94

8b Clothes, p. 91
Предмети одягу
Описувати одяг
Громадянська відповідальність:
Усвідомлення унікальності кожної людини
Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (multiple choice)
Малює людину та презентує малюнок із зазначенням одягу в усній формі
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття
Продукує короткі речення з описом одягу людини
95

8b Clothes, p. 91
Предмети одягу
Описувати одяг
Громадянська відповідальність:
Усвідомлення унікальності кожної людини
Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (multiple choice)
Малює людину та презентує малюнок із зазначенням одягу в усній формі
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття
Продукує короткі речення з описом одягу людини
96

Clothes, p. 92
Предмети одягу
Описувати одяг
Громадська відповідальність: виявляти толерантне ставлення до людей, до культурної спадщини різних країн
Читає та прослуховує текс, виконує завдання (matching)
Висловлює власні враження щодо прочитаного
jacket, socks, trousers, shirt
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять
Продукує короткі речення з описом одягу людини
97

Clothes, p. 93
Предмети одягу
Описувати одяг
Громадянська відповідальність:
розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність
Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (numbering)
Робота в парах Guess game
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять
Продукує короткі речення з описом одягу людини
98

Clothes, p. 93
Предмети одягу
Описувати одяг
Громадянська відповідальність:
розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність
Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (numbering)
Робота в парах Guess game
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять
Продукує короткі речення з описом одягу людини
99

8 Lets play, p. 94
Предмети одягу
Ставити та відповідати на запитання щодо одягу
Здоров’я і безпека: правильний вибір одягу залежно від пори року і  погоди
Читає та прослуховує текст та інсценує історію
Робота в парах, гра Guess who
spring, summer, autumn, winter
Is he/she wearing…?
Ставити та відповідає на запитання щодо одягу
100

8 Project, p. 95
Предмети одягу
Ставити та відповідати на запитання щодо одягу
Громадянська відповідальність:
розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність
Прослуховує вказівки щодо виконання проекту та дотримується їх
Створює топ-модель та описує її одяг
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять
Продукує короткі речення з описом одягу людини
101

8 Smart World 8, p. 96
Хобі
Розповідати про професію
Здоров’я і безпека:
Розуміння важливості дозвілля для повноцінного соціального життя
Прослуховує та читає текст, виконує завдання (true/false)
Робота в парах: опис професій
student, football, origami, paper animals
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять
Продукує короткі речення з описом професії
102

8 Smart Time 8, p. 97
Предмети одягу
Ставити та відповідати на запитання щодо одягу
Екологічна безпека і сталий  розвиток:
Розуміння взаємозв’язку природи і суспільства
Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (multiple choice)
Групове обговорення малюнків
Silk, wool, cotton
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять
Продукує короткі речення з описом одягу людини
103

7 Revision/ Now I Can Section pp. 98-99
Одяг
Test 8
Ставити та відповідати на питання щодо одягу
Здоров’я і безпека:
правильний вибір одягу залежно від пори року і  погоди
Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (multiple choice)
Писемне продукування: доповнює речення про одяг
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять
Ставити та відповідати на питання про одяг
104

Phonics (/aɪ/, / /) p. 106
Улюблені герої
Final Test
Правильно вимовляти і читати слoва, які починаються на звук
(//, / /)
Громадянська відповідальність:
розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність
Прослуховує та повторює текст римованої історії (чант)
Співає пісню
White, kite, rice, home, rose, nose
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять
Розпізнає звуки //, //

105

Board games 5-8
Підсумковий урок










Немає коментарів:

Дописати коментар